Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Cieszyn
Zarchiwizowane:
2017-12-21 12:11
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 944
Opis
Zakres odpowiedzialności:
- Realizacja celów dotyczących terminowości i kompletności dostaw do klientów
- Obsługa zamówień: wprowadzanie zamówień do systemu SAP, weryfikacja warunków handlowych, potwierdzanie terminów dostaw, komunikacja z klientem na temat odchyleń, współpraca z działem planowania i działem sprzedaży
- Przygotowanie wysyłki: tworzenie not dostaw w systemie SAP, kontakt z zespołem organizującym transport, potwierdzanie statusu wysyłki klientom
- Stosowanie procedur eksportowych i właściwych instrukcji wewnętrznych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 lata doświadczenie na stanowisku w obszarze obsługi klienta, logistyki, łańcucha dostaw
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka obcego
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność budowania oraz utrzymywania dobrych relacji z klientem
- Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- Zorientowanie na cele
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
Dołącz do nas!
Wyślij CV na adres Dagmara.Wawrzyczek@ppg.com lub zadzwoń pod numer telefonu 661 947 993
- Realizacja celów dotyczących terminowości i kompletności dostaw do klientów
- Obsługa zamówień: wprowadzanie zamówień do systemu SAP, weryfikacja warunków handlowych, potwierdzanie terminów dostaw, komunikacja z klientem na temat odchyleń, współpraca z działem planowania i działem sprzedaży
- Przygotowanie wysyłki: tworzenie not dostaw w systemie SAP, kontakt z zespołem organizującym transport, potwierdzanie statusu wysyłki klientom
- Stosowanie procedur eksportowych i właściwych instrukcji wewnętrznych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 lata doświadczenie na stanowisku w obszarze obsługi klienta, logistyki, łańcucha dostaw
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka obcego
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność budowania oraz utrzymywania dobrych relacji z klientem
- Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- Zorientowanie na cele
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
Dołącz do nas!
Wyślij CV na adres Dagmara.Wawrzyczek@ppg.com lub zadzwoń pod numer telefonu 661 947 993